fredag 2 januari 2009

tjaa!;)

Sämstbloggare skulle jag vilja kalla mig;P hehe men nu ska jag skärpa mig igen! ;)
Hoppas att jag ens har kvar nån läsare, men de tror jag hehe.
Älsklingen har varit hos mig i veckan som jag tidigare berättat, vi hade jätteroligt och mysigt:)
Var i luleå och kåbdalis, såg film, hade fest.. och sånt, hann me rätt mycke på den lilla veckan:D men det var så kul<3 Så grymt tomt känns det nu :( menmen, bara vänta till nästa gång.
Nyårsfirande gick också bra, Agatha skötte sig såååååå bra =) Vet inte riktigt om jag har några nyårslöften, men jag ska iaf va lite mer planerad i år! Kanska lyssna mer på mamma istället för att bara streta emot hela tiden eftersom det visar sig ofta att hon har rätt! Typ det.. ser framemot det nya året iaf:) Allt känns som nytt.

Snart är det skola igen.. resten av lovet ska jag nog samla krafter till vårterminen!
Rida igång Gooffan måste jag också =) han som har haft det så bekvämt nu på lovet ;)
Och så öppna matteboken ._. Något som jag minst har haft i skallen är då matten , har typ redan glömt helften.

Aja nu har ni iaf lite koll på saker!
Hade så bra, puss<3

Inga kommentarer: