söndag 25 januari 2009

25 januari

Oj så kas jag har varit på att skriva i veckan! Typ ett inlägg, yeah. Blondinbella nästa (Y) Or not ;) Aja veckan har då varit gode bra antar jag, har då inte hänt något märkvärdigt. I fredags var ja me mamma och hennes vän på bio och såg Benjamin buttons otroliga liv, den var väldigt bra! Så jag råder er att se den :) Sen i lördags var jag typ halva dan i stallet med Johanna och Celle, och kvällen tillbringades med Emma, också lite med Robin och dom men mest med Emma =) Och idag blir det att städa mitt rum som just nu liknar smått ett bombnedslag :( ja fattar inte vad jag gör för det spelar ingen roll hur ofta jag städar så ser det ändå likadant ut efter typ 2 dagar!! Sen ska jag och celle kolla micketräningar ( hoppn ) kuligt :)
Aja! Så jävla tråkigt inlägg men nu vet ni lite iaf..
Saknar också Alleeee hur mycket som helst <33

pussokram / A

Inga kommentarer: