måndag 12 januari 2009

lite utfyllning;) / 12 januari

- KNARKAR DU: aop ganska ofta
- HUR MÅNGA AV SAMMA KÖN HAR DU HAFT SEX MED: inget tack och lov :)
- GILLAR DU HÄSTAR: haha aa att jag gör!
- ÄR DU VEGETARIAN: åh nejs =)
- OM NEJ, VARFÖR INTE: nä ser inga större anledningar till det, livet är grymt ;) blir inte mindre grymt bara för att jag slutar äta kött:P
- HAR DU NÅGOT JOBB: nä inte nu
- TRIVS DU MED DET: öh ? jag har inget sa jag ju
- NÄR GJORDE DU SENAST NÅGOT RIKTIGT DUMT: vet inte! gör lite dumma saker då och då men sällan riktigt dumma saker (Y)
- FAVORITFIK: nodo tror jag, det är grejer
- VILKEN VAR DIN FÖRSTA FESTIVAL: ingen aning
- VAD TYCKER DU OM SEX FÖRE ÄKTENSKAPET: nog funkar he ;)
- PROJEKT JUST NU: min kväll
- BARNDOMSIDOLER: vet it ;P gladiatorerna ? xD
- VAD TYCKER DU ÄR ÄCKLIGT: svamp:S
- VEM RINGDE DU SENAST: tennishallen :P
- SENASTE SAKEN DU KÖPTE: mat
- VAD HAR DU PÅ DIG JUST NU: jeans + tröja bland annat :)
- NÄR VAR DU SENAST RIKTIGT FULL: full var jag väl på nyår, men riktigt full var längesen!
- VILKEN KILLE HÅNGLADE DU SENAST MED: min Alexander ;)
- VILKEN TJEJ HÅNGLADE DU SENAST MED: vet inte om jag och emma småhångla lite på nyår haha nä skoja.. den enda gången jag gjorde de var nog examen! typ therese haha
- NÄR OCH VAR GRÄT DU SENAST: nästa i bilen nyss av ilska xp
- NÅGOT BEROENDE: det är rätt mycket

NÅGON
- FAVORITLÅT: We cry <3
- VÄN SOM SPELAR I ETT BAND: Snövit juh. Om du läser det här så adda mig haha. dock inte så stor sannorlighet att du gör det!
- SOM FÖRSTÅR DIG: Alle =)
- SOM KROSSAT DITT HJÄRTA: hemligt!

VEM
- HÅNAR DU: nä it vet ja
- DELAR DU MEST MINNEN MED: emma tror jag:)
- STÖR DU DIG PÅ: många :P
- GOSAR DU MED: Alle;D

VILKEN
- TIDNING LÄSER DU: veckorevyn men min prem har gått ut för ett bra tag sen
- BUSS ÅKER DU OFTAST: 11:an och 1:an
- FRISYR HAR DU: uppsatt
- DAG FYLLER DU ÅR: 3 februari ( snartsnart )

VAD
- GÖR DU NU: fyller i listan me ena hjärnhalvan och med den andra funderar jag på vad jag ska göra ikväll
- GÖR DIG TILL EN BRA MÄNNISKA: vet inte riktigt kanske att jag vill det bästa för andra, spc dom som står mig närmast =)
- GÖR DIG TILL EN DÅLIG MÄNNISKA: njaa.. vet inte riktigt:P att jag är gode okontrollerad
- HAR DU FÖR SMINK IDAG: inte så mycket faktiskt , mascara o så!
- ÄGER DU FÖR SKOR: många!:P
- HAR DU FÖR STORLEK I SKOR: 39 för de mesta
- NÄR SPYDDE DU SIST: jag kommer inte ihåg
- TYCKER DU OM INDIEKIDS: näe?
- RÖKER DU: nejnej
- ÄR DU EN BRA FLICKVÄN: hoppas jag :)
- VILL HELST HA NU: sommarlov
- BORDE MAN FÅ RÖKA PÅ KROGEN: eeeh det har ja ingen åsikt om haha
- ÄR DU FLÖRTIG: beror på

DAGENS
- FILM: ingen
- SÅNG: only hope
- BAND: mamma mia here i go again, haha nää va fan inte vet jag. The Script kke som vanligt
- BOK: "Om jag kunde drömma".. elleeer.. "matteboken" ._.
- VILL DU HÅNGLA: Jåååå kom alleeeeeee<3
- EN KAKA: kaka? jag vill ha en kaka:)
- VAD LYSSNAR DU PÅ NU: only hope

Inga kommentarer: