lördag 17 januari 2009

17 januari

Idag har jag och Goofy/putte/drummel/foogy, plus Minna och Dogge tagit oss ut på en jättehärligt tränings/rid pass i skogen :) dom var så pigga och glada och vi också ! :) Fick lite sommarlängtan.. ! Något som är glädjande är att jag ska träna fälttävlan för Gudrun i sommar i blåsmark och kke i luleå ! så underbart skoj. Blir väl inte på så hög nivå eftersom goofy kommer bli superduper överhet när han ser skog+hinder=väldigt mycket spring utrymme.. men ändå skoj att börja ;D Och om jag har jätte mycket tur så får jag åka till Strömsholm där hon jobbar och rida där några x antal dagar ;) fast det är inte bestämt om det blir än men man kan ju hoppas.

Annars har jag blivit lite smått förföljd av tanken vad jag ska göra efter gymnasiet =)
Och jag har nog kommit fram till att jag ska flytta till nån storstad utomlands elr inte men stad iaf för jag känner mig gode fast här! och plugga vidare då, fast ja vet inte till vad, veterinär ligger nog överst på min lista ändå, men om jag nu ska plugga till veterinär så går nog inte det i svealandet eftersom jag ej kommer komma in me mina betyg.. så då blir det utomlands.. störst risk=) Så mycket tror jag att jag vill iaf (: Det följt av många andra händelser ska ni veta ;)

Nu nog resonerat för idag!
:)
Pöss<3 / A

Inga kommentarer: