torsdag 22 januari 2009

22 januari

sorry att jag inte har bloggat så mycket i veckan, men jag har inte så mycket att blogga om om jag ska va ärlig :S Men här får ni underhålla er med en trevlig lista ;) hehe.
PUsss / A


Vem pussade du senast? alle! dock kke goofy och så efter men det räknas inte ;)
Vem kramade du senast? minns inte :o
Vad är din högsta önskan just nu ? äh jag vet inte, på den skulle jag kunna skriva en hel roman
Vad heter den hårspray du använder? tony&guy eller nåt sånt
Vem gillar du? mina kompisar, min familj, min häst
Vilken färg har du på tröjan du har på dig? svart
Har du string på dig just nu? nooope
Känner du någon som heter Niklas? jaa
Har du bärbar data? nja , mamma har
Är du blyg? ibland aldelles för oblyg och ibland aldelles för blyg
Vad tänker du på just nu? att jag är trött
VAD FÖREDRAR DU PÅ DET MOTSATTA KÖNET ?
Mage, ben eller armar? mage
Bruna, blå eller gröna ögon? blåa helst, eller bruna
Långt eller kort hår? det spelar inte så stor roll , inte för långt bara =)
Charmig eller rolig? nja båda är väl kul :)
Röker eller snusar? sprollar, fast inte för mycke av något:O
Vad kollar du först in på det motsatta könet? det vette fan!!
Gillar du någon just nu från det motsatta könet? Alle<3
Gillar någon annan dig just nu? klart han gör

HAR DU
Blivit kysst? haha nööö, aldrig ;)Xp
Stått på scen? ohja!;D
Varit med om en bilolycka? nejnej
Klättrat på berg? njaae

ANTINGEN ELLER
Kallt eller varmt? varmt
Blått eller rött? blå
Regn eller snö? snö
Ull eller bomull? ingen fucking aning
Rosor eller tusensköna? rosor tror jag
Vår eller höst? lovely vår:D
Historia eller vetenskap? båda är ok
Matte eller engelska? engelska

ÖVRIGT
Svär du för mycket? på gränsen
Vilken låt lyssnar du på just nu? Nån me TI feat Justin TImberlake (Y)
Hur är vädret just nu? halkigt och varmt!
Vart skulle du vilja åka? jorden runt resa.. utan begränsningstid
Vill du ha barn? verkligen inte nu
Isf vad skulle dom heta? hej och då

SENASTE SOM DU
Träffade? klassen
Pratade i telefon med? minns inte, zara tror ja
Sov tillsammans med? Alle;)

Inga kommentarer: