söndag 11 januari 2009

söndag


Hejsan på er alla :) hoppas att ni har haft en trevligt helg, för det har då jag =) Igår var jag med Emmis som som sagt fyller år idag , grattis IGeeen. stor flicka ;)
Vi va lite på nodo och så och sen såg vi A walk to remember, väldigt bra men sorglig film! snyftsnyft och så åt vi såklart onyttigheter men igår hade jag faktiskt en giltig anledning;) sådeså. Idag har jag och Johanna ridit Goofy, nu ska hon som sagt ta hand om honom måndagar och onsd.. Kommer va konstigt med hela 2 hästfria dagar i veckan, har typ inte haft de i cirka 6-7 år.. ( förutom då jag har vart utomlands )
Men jag tror det kommer va ganska skönt att hinna me annat också t ex. plugg!

Men annars det enda som jag har i skallen just nu är sommarreeeeen :) tänker bara
på hur kul och skönt det kommer bli. Jag och Emma pratade maaaassa sommar minnen igår och så lite om vad vi ska hitta på i sommar och så ! längtar redan !
Och annars så verkar det här blir ett super bra år ;D I hope iaf ;)

Puuussss<333333

/ A

PS. Älskar och saknar min Alleee massoor <33




Inga kommentarer: