fredag 30 januari 2009

30 januari

Nä nu ska jag ändå lägga ner lite tankar här! I min kära blogg som alltid lyssnar hur mycket trams jag än skriver. Tänkte bara säga att bloggen min har nu funnits i snart ett halv år ;) oj va tiden går snabbt när man har roligt (host*) hehe.

För övrigt så känner ja mig som en vulkan! glad, ledsen, upprörd, hyperaktiv.. typ så. Har typ varit svin irriterad på allt och alla som rör sig och pratar idag, hade fan lust att slå ner nån där ett tag men det gick över som tur var.. Och hemma är det inte världens bästa stämning heller tyvärr så här känner jag mig mer som en vilsen.. hm , typ en vilsen myra ( kom inte på något annat poetiskt ) som inte hittar tillbaka till den enorma stacken. Menmen..

Helgens planer lyder följande:
  • Idag: Fara till Goofy och gossa lite me han! Sedan skidor.. måste avreagera på något sätt ( håll bara tummarna för ljumskarna mina )
  • Lördag: TÄnkte sova länge som fan! Sedan ska jag och hoppa hos Linda=) Och på kvällen blir det något med förhoppningsvis Emmis och Therese. Troligtvis ferre men inget spikat.
  • Söndag: Sova , Goofy , plugg

Så blir det ungefär:) helt ok. Och så måste jag bara dela me mig från gårdagen. Min och Celles ritt var väldigt händelserik må jag säga, vi hann rida ut, hoppa, dressyra, voltige, bli utskällda, byta hästar, skratta ihjäl oss så att vi höll på att dö av magknip följt av mycket mer;)

Nä nu har jag varit duktig här, ni får hade så bra alla trogna läsare.. puss på er <3

/A

Inga kommentarer: