söndag 4 januari 2009

nä nu ska jag få ordning på allt här känner jag

Altså.. idag är en sådan dag som förekommer ibland, en ätaallt - varsomhelstochvadsomhelstbaramanfåräta dag. haha. Det är sällan men idag har jag bara ätit hela tiden ( nästan ), efter att jag åt middag så var ja tvungen fara hem o äta :S och massa saltsaltsalt!
Och så imorgon kommer allt vara som vanligt igen, det kommer sånna dagar.. och försvinner lika snabbt;D haha det är skitmysko. Men jag är nog sån, inte så normal:) men mig gör det inget. Får bara lite ångest sen att jag måste träna bort allt, men det går också över till imorgon så det är lungt.
Nu ska jag gå å dricka för jag känner mig översaltad på något vis :/ huhuh.. nää och så ska jag småtitta lite på oth ;) för det är som lite småbra det där ;) huhuhuh.

Puss på alla spc på en , men också på alla andra ;)<3

Inga kommentarer: