fredag 9 januari 2009

9 januari

Hejsan :)

Nu bidde de fredaag igen.. en stillsam fredag. Men det gör inte så mkt, bra me lugna fredagar eftersom jag är gode trött då!
ÅÅhh hjälp mig me mitt godis/salt beroendee.. det är så hemskt, eller okej det är inte alls så hemskt. Men tänkte att jag måste skärpa mig innan allt jag äter börjar sätta sig, dock så gör de inte de, jag går typ ner ju mer jag äter haha! Har dock bytt ut godis mot joghurt.. tänkte såhär, att det är typ lika sött men nyttigare (Y) oosh så smart.. Så nu äter jag hundra ton joghurt. Men jag känner att jag är på rätt väg iaf :))))
Aja nog om det. Så följde Zara mig till stallet igår och tog massa bilder =) Tänkte lägga upp några sen om min kära blogg tillåter ._.
Nä nu ska jag.

Ceeeessss my kära amigos! :)<3

ps. OM det nu mot förmodan är nån smart fysik-människa som vill hjälpa mig me fysiken som jag har groteska problem me så ring eller nåt ;) hehe. bara de. d.s

/A

Inga kommentarer: