onsdag 7 januari 2009

7jan

Heeiiii.

Första skoldagen avklarad dårå =) Var rätt kul faktiskt! Speciellt att träffa alla sötnosar ^^ Vi har som alltid nåt roligt för oss ;)
Och så hade vi gympa idag som vi inte har så jätte ofta :) tobbe är så kul , höll på att plåga oss me massa fys idag, och så stog han där och skrek "döda er inte!, men döda er lagomt" haha, han är skön. Meeeen.. efter skolan har jag sprungit runt på stan och letat efter boken "om jag kunde drömma" den första från den omtalade twilight-serien! Var bara tvungen att ha den och efter ett bra tag hittade jag den på kvantum.. >.<
Jaa så har min dag varit ganska kortfattat! Sen har jag lite matteläxa ( ovanligt? .. neejdå ) och så Goofyyy =)))
Nu ska jag gå och hjälpa mamma me maten, jag har blivit såååå duktig på sistonde, tihi! ;)

Hoppas ni också har haft en bra dag:)

Massapussar / A

Inga kommentarer: