fredag 13 februari 2009

fredag den 13

Kul me bilder på bloggen :) hoppas ni oxå tycker det! För det tycker då jag då jag läser andra bloggar iaf. Idag har det varit en ganska lugn dag. Var på stan efter skolan me mamma! Inhandlade lite grejer bl a hårbandet som jag har på bilden =) lite hippie aktigt, aja det måste man ju också prova :) Sen har jag bara tat de lungt.. Fick dock lite ryck och målade 2 bilder.. Var så grymt längesen jag gjorde det så det stack lite i fingrarna efter det, de är ganska skönt faktiskt , att sätta sig ner och uttrycka känslor me lite kladd:) Sen så har jag nog inte gjort så mycket mer =) Kallt som tusan är det så jag håller mig inne ett tag till!

Imorgon är det ju Alla hjärtansdag och jag får inte vara med min älskling men vi ska ha en egen alla hjärtans dag nästa gång han kommer.. Det är bra det också. Annars så fyller min underbaraste bror år imorgon, så vi ska tillbringa dagen där.
Men ha en skön fredagskväll allihopa! Och världens mysigaste dag imorgon<3:) Pussarr /A

1 kommentar:

Anonym sa...

Trevligt med mycket foton :)
Hoppas du får en trevlig helg. Btw, du får självklart lägga ut bilderna jag har fotat på dig (om du undrar ;)

Kram!