onsdag 4 februari 2009

4 februari

Jag drömde en sån konstig dröm inatt! Om vårat hus i polen.. Att jag gick in i ett rum där jag aldrig fick gå in själv för mamma när jag var liten. Och så hängde det massa massaklänningar där inne! Shit.Det var så undebart att va där.. i det stället där jag har så få men helt underbara minnen. Ibland förut hoppades jag på att få fara dit nån gång och titta , och se hur det ser ut från min synvinkel idag ( mer än på kort ) men det har som aldrig blivit av då vi har varit där. Men faktiskt just nu så tror jag inte att jag skulle vilja det. Jag saknar det aldelles för mycket!

Annars så har Matilda tagit bilden på mig , Tebba och Gabbi me sin proffskamera ;) det kommer ni säkert få se lite av :) Så duktig flicka.

/A

1 kommentar:

Anonym sa...

Okej, då kommenterar jag väl då ;)
Konstig dröm.. Hade också en konstig dröm inatt..

Jag ska skicka bilderna alldeles strax. Btw, din blogg är jättefin!

/Matilda