fredag 27 februari 2009

27 februari

Äntligen lov, gud så skönt det ska bli att rensa tankarna lite! Bara glömma skolan och allt som har me skolan att göra ett tag. Dock så kommer jag inte kunna släppa det helt känns det som eftersom vi har så mycket efter lovet, och dom tjatar på oss att vi absolut inte FÅR plugga på lovet men hur ska man kunna göra det om vi har prov, redovisning, hemprov, debatt bara nån vecka efter och jag har knappt förberett mig till något av det:S aja. Säger dom att vi hinner så hinner vi väl.

Den här veckan har inte varit så speciellt rolig. Har gått rätt segt i skolan och jag har bara varit sååå himla iriterad på en massa folk, som lotsas sig vara trögare än själva faan. Har också kännt mig hängig efter förra veckans sjukdom :/ inte kul alls. Känns som att jag har stressat och försökt hinna så mycket men då ist hunniit mindre än vad jag brukar. Jobbigt jobbbigt.

Fast det finns ju såklart vissa som ljusar upp vardagen, ni vet nog vilka ni är ;)

Ihelgen ska jag iaf träna fälttävlan ( dressyr/hoppn ) I luleå för Gudrun Orava, det ska bli jätte skoj! Dock lite jobbigt eftersom jag är så svag/har ont i kroppen och det brukar bli hårdträning med henne, så jag får ladda lite ikväll! hoppas oxå innerligt att Gooffan sköter sig för det brukar inte vara speciellt kul om han inte gör det;P men han var då jätte duktig igår då vi dressyrade så det är bara att hoppas på det bästa!

Pöss på er alla , ha ett super skönt lov och gör bara det ni tycker är kul! :)
/A

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag hoppas att jag är en av dem som ljusar upp dagen ;)

Ha ett trevligt lov nu, Agatha! Kramar!