måndag 2 februari 2009

2 februari

Hejsan på er alla köttbullar ;D haha skojja, som om att jag inte är en själv.
Idag har varit en ok dag! I skolan hände inget spc.. Inte heller efter skolan.
Tänkte lämna in min pärla w890i ( haha ) på lagning ( eftersom det bl a inte går att koppla den till datorn ) , men dom hitta inte att den va registrerad nånstans :S wtf.. Så får återkomma me pappren på den nån annan dag. Skithög. Vill egentligen ha en ny mobil men det kommer nog inte mamma gå me på och hon så gott som styr mitt liv just nu så.. så får det bli. Och så har jag spelat tennis ikvl=) Vi kör som lagomt oseriös tennis ibland vi, hehe men det är kul. Nu ska jag ringa min pussgurka Alle ;)
HAde gött! <3 / A

Ps. Jag vill ha vårvårvååååååår!! Jag som redan har beställt min vårjacka ;) lovely!

Inga kommentarer: