söndag 22 februari 2009

22 februari

Blev ju ändå en skojig helg :) Gårdagens fest gick ju som den skulle , hihi. Började me att vi körde runt i Eriks bil och hämtade folk samtidigt som vi dunka infinity och slutade me att mina föräldrar körde hem en nog så dekig agatha och amanda hem till oss ;P haha ojoj! Därimellan hände lite olika saker:) måste bara säga att jag och emma var dansarNa på stället ;)
Senare idag har jag ridit med Celle! Och där hände också en rolig incident! Vi jagade renar! HAHAaa ååh så skrattvärt det var;P Vi lyckas som alltid med något nytt.
Nu på kvällen blir det att ta det lungt, har pratat med söt och nu blir det att titta på Beck filmen och så. Har tittat klart på trejde one three hill säsongen, slutade väldigt spännande så det blir att se fjärde snart :) som jag har skrapat från linn hehe.
Skola imorn och jag kan säga att jag är inte speciellt positiv till det, lov snart tack och lov.

Måste bara få dra den här: "vad hette hunden som satt bunden vid lunden"
haha klura på den ni!

Pussssss!! / A

1 kommentar:

Anonym sa...

hahahah FAN va najs när vi jagade renarna ;D dock fick ju itne våra hästar lite panik (A)