onsdag 11 februari 2009

11 februari

snilleblixtn ;)


Gabbi =)


där någerst simmar jag XP



HAHA!!!


mycket smarta flickor:)





och där har vi mig (Y)




Heej alla söööta!

Så bra dag det har varit idag :) känns som att mitt allmänt dåliga period håller på att nå sitt slut, jag hoppas det så himla mycket för det har varit så roligt idag! Fast än inget spc roligt har hänt så har jag ändå varit glad! Och effektiv på båda mattepassen ojoj:) fast jag fick nog bara ett ryck idag haha. Sen skulle jag och Agnes skriva labbrapport efter skolan men vi svamla bara mest.. va lite trött , sen kom några treor som försökte hjälpa oss med de gick inge vidare! Efter skolan for jag och pappa och åt på maxe ( eller jag åt ) .. fiskmål gott som fean och sen ska jag till Gooffan:) Det känns bra!
Bilderna där uppe är från i veckan och typ förra =) Lite roliga hehe, fast det kanske inte är så lätt att fatta det roliga men ändååå..

Pussar / A

1 kommentar:

Anonym sa...

hahaha, fan oxå att vi var tvugna att ta bort vårat meddelande till "tote"