fredag 13 mars 2009

jag har tråkigt heter det

Var kommer du ifrån? det är ett ännu olöst mysterium
Heter? agatha
Hur gammal är du? 17
När fyller du år? 3 februari
Tycker du om någon just nu? nää! är i en "emotalla" period
Jag samlar på? fysikuppgifter
Gröna eller röda äpplen? spelar ingen roll, beror på vilken sort:P
Vilken tid gick du upp idag? 06.30
Har du sovit i din egna säng inatt? jaaa
Har du sovit ensam inatt? nja maja joina ibland
Har du strumpor på dig nu? joodå
Hur svarar du i telefon? beror på vem som ringer och så =)
Vad ska du göra ikväll? vet inte , känner mig inte spc pigg :S
Vad ska du göra imorgon? va i stallet me celle och sen emma och comp
Var vill du bo när du blir stor? i ett supperjätte fint hus
Vad vill du bli när du blir stor? smart.. bland annat
Är det okej att gråta? antar det:P
När grät du senast? vet inte, förgår tror jag
Vilken årstid tycker du bäst om? sommar lätt!!
Laddar du ner musik och filmer från internet? haha antagligen
Skulle du göra om du vann en miljon? spara lite , slösa lite och skänka lite till de behövande
Bär du glasögon eller linser? inget av det?
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? inte viktigt precis
Har du piercingar? nä, bara i öronen
Har du tatuering? nä, men ja vill ha!
Vill du gifta dig? tsss, jag vet inte
Vill du ha barn? nej, isf om ett x antal många år
Solar du ofta? sådär=)
Är du bra på att laga mat? inte speciellt;)
Gillar du att dansa? ohja
Vilken är din favoritglass? ben&jerrys den me "deg"bitar i :P
Tror du på ett liv efter döden? nää, inget liv precis, men nånting efter tror jag på, men jag har inte kommit på vad än
Bor dina föräldrar tillsammans? jo det gör dom
Är du morgon eller kvällsmänniska? kvälls tror jag, fast ni är klockan 16.00 och jag är dödströttxp vad är man då?
Vilka hårfärger har du haft? brunt 4-ever
Är du beroende av något? min säng
Röker du? ibland, sällan
Senaste låten du hörde? burning room
Vad gör du på helgerna? fjantar mig
Vem kramade du senast? minns inte
Saknar du någon nu? att jag gör!!
Vem ringde dig senast? zara
Var du glad igår? det vet inte jag om jag var, säkert lite både och

Inga kommentarer: