onsdag 11 mars 2009

11 mars

Hallåå!
Rätt bra skoldag tror jag, jag och A sammanställde våran laddrapport.. trotsade våra tröga hjärnor ( iaf min ) och Yes fixed it ;)Skönt.
Sen hade jag en "privatlektion-genomgång" i fysik , för mamma ringde till min lärare och sa att jag fattade noll xP och så fick jag det för andra gången, hehe. Han måste nog tro att jag har en skruv lös ;p eller så är han van tröga ungar som jag!
Men det är iaf väldigt lärorikt att ha en egen liten lektion.. man får in väldigt mycket. Spc om man har svårt med något ämne, så jag rekommenderar det om det går på eran skola =) om ni nu har det jobbigt med något. På våran skola är alla lärare och personal jättejätte trevliga, och dom vill verkligen elevernas bästa =) Det är ett jätte plus på skolan jag går måste jag säga:)

Aja nog pladdrat om skolan.. Idag ska jag nog stanna innanför husets gränser om vi säger så ;P ´MÅste skriva på ett svenska hemprov och göra fysik uppgifter, så det blir nog min sysselsättning under kvällens gång!

Inga kommentarer: