söndag 15 mars 2009

15 mars

VÅÅR ;D fyfan va underbart väder idag! lovelovelove:) vår kääänslor kallas det för.
Idag har jag och celle min stallvän avlustat projektet "klippagoofyochöverleva" och se på tusan att vi överlevde, och goofy också för den delen, haha och han blev schnykk ;) Nu på kvällen har jag suttit helt själv hemma och försökt banka in lite fysik i skallen, tror det gick ganska bra, inte för att allt stannade där men lite iaf! Har lite saker att göra.. och så vill ja se beck ikvl, hm, prioritera är inte min bästa sida! Och så längtar jag till nästa helg, för helger är då jag hinner va me roligt folk och det hinner jag inte annars.. fast vissa är ju roliga även i skolan och stallet ( där ja är för det mesta altså ) men he är ändå inte samma grej:D
Men nä nu ska jag gitta! Lägger in en sommar2008 låt<3^^

Pussar på alla bästa <3
/A

Inga kommentarer: