tisdag 10 mars 2009

10 mars

Nu har jag fått lite i halv order att skriva här igen ;D finns visst vissa som trots allt läser mina halvt värdelösa skrifter!

Våran skidsemester var lyckad! Har nästan glömt bort hur jävla kul det var att åka;D ojoj. Umgänget var väl sådär 30 plus eller småbarne, men det dög! Dom va roliga hehehh! Min mob funkar inte så bra så jag kan inte lägga ut några bilder därifrån men så fort den är kirrad så ska ja göra det så får ni se =) Och så har jag ju lovat att lägga ut bilder på vårat ny renoverade hus , ojoj ;P ska kke inte lova så mkt!

Nu sitter jag iaf i skolan! Känns som att jag har nå magsjuka eller nåt , hade sviiin ont i magen inatt, låg bara och vred på mig hela tiden :( fyy.
Annars så har jag hoppträning idag med min döktiga unghäst som snart inte är så unghäst längre;D fast han är nog ändå det ett par år till heheh (A)

Nä nu ska ja gitta, ni får hade braigt alla gulle människor där borta :)

Pöss<3/A

1 kommentar:

Anonym sa...

Självklart läser man din blogg, sötis! Den är ju så bra och intressant så varför skulle man inte? Sedan är det en underbar person bakom bloggen också!
Har längtat efter ett inlägg ;)

Kram /Matilda