måndag 2 mars 2009

2

STEG 1
Namn: Agatha
Bor: Piteå
Ögonfärg: Mörkblå/grå/gula
Hårfärg: Broownie :)
Vikt: HA, du trodde de vavava ;)
Skostorlek: 39
längd: 167 skulle jag troo..?
Höger eller vänsterhänt: Höger

STEG 2
Skor som du bar idag: Svarta Le Coq
Jacka som du bar idag: Turkos , Peak.. love
Dina svagheter: Just nu är nog min svaghet att jag är grymt lättirriterad
Rädsla: Att bli sårad.. kanskee?
Gråter du när ingen ser: Eh ? Xd

STEG 3
Första tanke när du vaknar: FAAAAAN ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH!
När somnar du: Mellan 11 och 1 oftast
Vad tränar du: Rider, spelar tennis, korpen.. och lite annat ibland oxå
Ditt temperament: Ojoj ;)
Är du känslig: som fan!
Stått på scen: Ooja..

Pepsi eller Coca Cola: Spelar ingen roll
McDonalds eller Burger King: Max lätt!:)
Adidas eller Nike: Beror på , Adidas oftast tror ja ;P
Lipton Ice Tea eller Nestea: Lipton
Choklad eller vanilj: Choklad :)
Kaffe eller te: Båda
Pizza eller hamburgare: Nästan hamburgare
Svär du?: Never eveeeeeeeeeeeeeer
Sjunger du?: Det kan man nog säga
Duschar du varje dag? Jåå
Kommer du överens med dina föräldrar?: Me pappa kommer jag oftast överrens
syskon har du: 2 halvbröder

STEG 4
Har du under den senaste månaden:
Druckit alkohol? Jaa, elr inte mars men mars har bara vari i en dag haha
Shoppat?: Lite
Ätit en hel ask müsli?: Nej?
Ätit sushi?: Joo
Stått på scen?: Nope
Stulit något?: Ne
Kramat någon?: Aaah

STEG 5
Har du någonsin:
Blivit nerslagen? Näeee, inte vad jag minns hah
Slagit ner någon? åhja
Gjort något som du ångrade?: Säkert har jag det

STEG 6
Antal människor du skulle ge ditt liv för? Antal ? det vet jag inte
Antal piercings?: Ingen! Bara i öronen
Antal tatueringar?: Vill ha , vill ha
Hur många gånger har du varit med i tidningen?: Några gånger..
På Tv? Det vet jag inte, ingen tror jag!

Inga kommentarer: