fredag 7 november 2008

uppdatering

hm , det här med blogg ? är inte jag så bra på alla gånger, som till exempel nu märker jag haha ojoj. Fredag idag , skönt men dryg dag ändå! Måste ändå stiga upp svintidigt hela helgen för jag
ska till luleå och rida.. kul men också lite drygt, fest det kommer jag inte tycka då jag väl är där.
Tänkte rida medans det ftf är ljust idag men jag märker att det redan är för sent.. fan.
Ikväll tänkte jag också va me emma som jag saknar väldigt mycket, men nääää den damen ska till sthlm ;) fusk. Så jag orkar inte göra ngt xp ska nog dryga mig. Sakta men säkert ruttna över tagentbordet, som jag för den delen råkade hälla saft på här omdagen, men den jävlen överlevde, yeah. Aja nu ska jag tända en lampa i mitt rum för jag ser jäklat åssit för det är så mörkt:S

everything`s alright.
/A

Inga kommentarer: