söndag 9 november 2008

Söndag kväll = pain

Riddag 2 klar:D Oj så slut jag är, hehe. Gick jättebra idag också, hoppade lite hinder från olika vinklar! Kul men svårt;) Om planerna går som jag har tänkt mig så ska vi nog börja tävla fälttävlan, fast jag har inte bråttom till tävlandet eftersom Goofy är så liiiiten, tihi ^^ haha. Nä men han har sånn grym hoppkapacitet, och om han får komma ut i terrängen och hoppa kommer han nog tycka att det är jätteskojj, och förhoppningsvis kommer det gå ihop rätt bra ;) hehe. Nu ikvl har jag bara tagit det lungt =) Tänt mina levande ljus och sååånt..
Pappa sitter och tittar på hästhoppning men inte jag Xp haha. Och på hoppträningarna är han typ jätteinne och lyssnar och tittar hela tiden, ganska coolt, eftersom han aldrigaldrig har haft minsta intresse tidigare:P
Nu måste jag dock plugga matte :( några sidor t o m.. Så! håll tummarna.
With love
/A

Inga kommentarer: