torsdag 20 november 2008

En dag som alla andra




Tjabba!


Idag har min karriär påbörjat, MIN skådespelar karriär, AHahha!;D ne det kanske var början och slutet på den men iaf. Vi hade teater för dagisbarn och lite äldre barn idag, det var skojjsigt.
Blev lite allsång i turneringsbussen våran på slutet, alltid skojj;D haha.
Resterande skoldagen gick inte fullt lika bra eftersom jag var på väg mot ett sammanbrott.. prov i fysik nästa vecka och jag fattar ÅSSIT. Så Robban fick lite dampet på mig och satt sig ner lungt och sansat och skrev ner ALLT som vi ska kunna till provet i min bok, tacktack:)
Nemen iaf, sen var jag på stan och köpte lite grejor. Inte så mkt märkvärdigt har hänt..
Pussknullhjärtegulle. Lägger upp en bild på Robbans fysiska inlärnings insatser på mig, vet ej om det gav något men jag tror det.




With love


/A


Inga kommentarer: