måndag 17 november 2008

Måndag dårå igen!

Dagen gick faktiskt bra :) Jag och Linn drygade oss lite på fysiken som vanligt. Vi är som en klass för sig har jag kommit fram till, fattar jäklat nada Xp menmeeeeeeeen!

Ingen aning dock vad jag ska bli .. blir helt förvirrad, vill ju va ridande polis. Men vill jag verkligen va polis ? haha jaaa vem vet ;) Helst vill jag ju va Fälttävlansryttare , jag och Goofy. Men he går som inte att leva på. Förut skulle ja va hästveterinär, men man måste ju ha mvg i allt eller så plugga utomlands, så isf det andra dårå, men det känns inte så jättejätte bra att flytta utomlands så tidigt. Och mvg i allt kommer jag då inte att få, jävlar också:)
Aja förhoppningsvis ordnar det sig!

Just nu är jag vääärldens lyckligaste, för om jag har tur så får jag träffa min finaste Alle och precis exakt 11 dagar;D;D<3ååh , hoppashoppas att det går.

Plus att jag är och har vart i typ hur längesen helst vääääldigt festsugen haha. Så om ni vet nå kuligt runt piteåtrakterna så slå en pling ;)

PÖÖÖSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
/A

Inga kommentarer: