måndag 15 september 2008

skärp dig hannah!

läste nyss Hannahs blogg ( på VR ) hon brukar faktiskt lyckas men det här va fan gränsfall XD! :


Ja, jag vet. Det är ett jävla kuktjat på mig nuförtiden. Kuk kuk kuk. Just nu sitter jag och tänker kuk hit och kuk dit. Förresten jävlar vad mycket tid till tankar (och ansiktsbehandlingar) det finns när man är "arbetsbefriad". Men okej, back to the dicks – vad är anledningen till detta? Denna fascination för det manliga könsorganet som vi alla i mindre eller större utsträckning bär på? För visst är det väl det det måste handla om, facsination? Ooh I don't know ... Men nu tänker jag fan skriva en krönika om det hele.

2 kommentarer:

Emma Nilsson sa...

men lilla du ! jag känner igen personligheten ;) hmm... det e ju du som tänker så :D

Zara (: sa...

öh? wtf xd