söndag 21 september 2008

Åh så skoj kväll igår! ;D
Först så var vi: zara, jag, emma, therese, ida, hanna och becca hemma hos mig och åt tacos och pratade gammla minnen och om massa konstiga lärare och sånt haha. Sen såg vi film ( Y)
Sen kom robin och john och hade tydligen jävligt lite att göra. Så då for dom till robin och hämtade dricka höhö. Sen gick vi ner till min stuga.. där var det ltie skojjsigt, hehe. Vore dock rolgiare om alla var me, men iaf.. så gick det inte så bra för mig där ett tag, tror inte de gick ås bra för nån, utelämnar nog inga detaljer. Sen kom några som ja inte ens känner men de minns ja inte så mycket av, hehe. Så var våran kväll ganska så kortfattat ;)
Somnade typ 5 , blev sen väckt av alle som smsade typ 7 xp eller smser kom fram då iaf..
Sen snart idag ska ja till stallet, celle ska nog hjälpa mig lite me att motionera min häst så kanske jag rakar zita om ja kirrar det;D
Tack alla snyggingar för igår^^ bjuder på lite bilder också.
PUUUUUSSSSSSSSSSSSS
/ A

1 kommentar:

Zara (: sa...

det var mycket roligt! (: