torsdag 11 september 2008

Hejs:D För er som vill veta hur det går me min tumme ( haha ) så var jag på sjukhuset och röntgade igår , inget brutet var det iaf!! Och så idag var jag hos skolläkaren och han böjde, klämde och drog lite hur som helst i min stackars tumme.. men konstaterade att inget ligament eller sena var av ( skulle va tvungen att operera snarast annars.. TUR) iaf va han kunde känna, men att en senskada kan ta 2-3 månader att läka :SSSSSSSS altså ibland längre än en fraktur , omgomg!!!!! men tro det eller ej så är processen inte slut, för imorn ska ja till en vanlig läkare och han ska kolla mer noga på senorna och ge några tips på hur ja kan göra ( om det nu går ) för att de ska bli bättre , gå på behandling eller smörja me något , annars blir det bara att vänta flera månader innan det blir bra ! :S hövva. Aja mer märkvärdigt har jag nog inte att berätta :) Ska på tennis ikvl och såååååånt ^^ pusseeeen / A

1 kommentar:

Emma Nilsson sa...

men vännen då! hoppas det blir bra :D krya på din tumme :P vi måste prata nån dag=)