tisdag 23 september 2008

FÖR 10 ÅR SEN
1. Hade jag inga bekymmer
2. Var jag halvblond ( tror det eller ej ;)
3. ÄLskade jag att umgås med mamma höhö
4. Bodde jag i Warszawa


FÖR 5 ÅR SEN
1. Hade vita tapeter med rosa rosor
2. Hittade på massa jävulskap med emma bland annat ;) haha
3. Var helt jävla obrydd
4. Hade jag ganska nyligt fått Teddy ;D


FÖR 3 ÅR SEN
1. Var jag mktmkt med Sara ( saaakna )
2. Satsade jag på mvg i allt.. nästa år
3. Hade jag jättelångt hååår;D
4. Var jag på Sthm horse show


FÖR 2 ÅR SEN
1. Var jag 14, snart 15
2. Sket fullständigt i plugget XP
3. Tänkte rätt mycket
4. Var i Irland


FÖR 1 ÅR SEN
1. Gick jag i nian
2. Var jag .. hm, långhårig ? haha
3. Hade jag Tokio hotel febern
4. Köpte vi Goofy


FÖR 1 MÅNAD SEN
1. Var jag jävligt sur XD
2. Var i skåne ( kke mer än en måndag nu dock )
3. Stukade jag tummen :(
4. Hade fortfarande sommarlov<3


I HELGEN
1. Gjorde jag helften av det jag hade planerat att göra
2. Blev jag alldeles för packad
3. Pratade massor med alle =)
4. Sov typ 2h :S


IGÅR
1. Skrattade vääääldigt mycket
2. Var jag i skolan
3. Kom jag på att jag gillar hösten
4. Kom jag på: bluetooth: blåtutte XD HAHA .. altså att jag är väldigt smart


IDAG
1. Har jag hoppträning
2. Åt jag flingor till frukost
3. Har mensvärk som fan
4. Kom i tid till bussen


IMORGON
1.Ska jag till skolan
2.Är det den 23 sept
3.MÅste jag plugga rätt mycket
4.Är det bara 2 dagar kvar tills det är helg , och 1 dag till tjejkväll hehe

2 kommentarer:

Emma Nilsson sa...

coolt ;) jaa tjejkvällen med miiiig :D:D

Anna sa...

Hejsan A... "För ett år sen köpte du Goofy!" Jag hade honom i hans "slutkläm" som galopphäst.. Hur går det med honom nu?
Du får gärna maila mig anna.larsen.se@gmail.com

MVH
Anna Larsen