onsdag 10 december 2008

Nickelback - Gotta be somebody

Kan säga att min hjärkapacitet just nu ligger inte på så höga grader !
Har levt på fysiken hela dagen idag, gått och oroat mig! Usch så hämskt.. Dock har typ alla gullisar tröstat mig och sagt att de kommer att gå så bra, gulliga ni äääääär=)
Sj provet gick väl som jag trodde att det skulle gå! Bättre än det förra men ändå inte så jätte bra
men jag är nöjd ändå, får se om det håller i sig tills ja får tillbaka det :P hehe. Men det har ljusnat lite, känns som att poletten håller på att trilla ner XP hahaha , men inte än, inte än ;)
Nu är det inte så jätte mycket jobbigheter tills lovet:) bara lite grejs nästa vecka. Då händer det mycke :)

Och nu ska ni få läsa mitt vr-horoskop , jävlar va ensidigt he vaa! haha, och alla vet ju vad som händer på jullovet ;;);););););););) haha nä, skoja Xp men va fan , dom där horoskopen i vr stämmer alltid på mig :S ´något läskiiiit.


..Just nu handlar det om kärlek, kärlek och kärlek. Du skjuter upp allt annat, inte ens julstämningen fångar ditt intresse i år. Att du har turen med dig så fort det rör romantik gör förstås inte saken sämre. Du har sällan varit så sensuell och så charmig som du är just nu.

Så stog det ;P haha. Aja hur som helst så ska jag till Goofy och dressyra lite (Y)

Hejs :)
/A

Inga kommentarer: