fredag 5 december 2008

gimmie gimmie gimmie ;) aaa man after midniggggghhhhttt

öjöjöj fredag , yes! ;D min lyckligaste dag på the hooole weeeeek.
Idag blir en lugn kväll antar jag :) skööööönt , ska bada i mitt nya bubbelbad bubblor som luktar mumms;D fast först ska jag dressyr/slaskrid plåga gooffan hehe inte alls kul ridväder, tycker nog inte min stjärna heller. Imorgon ska jag och emmis på stan och börja oroa oss lite över julkappar , dock så har ja börjat oroa mig för ett bra tag sen.. nyss vare ett tag kvar men nu är de bara 2 skolveckor kvar tills loveeet;).. omg. känns som att vi hämtade joanna på flygplatsen typ igår men hon har redan vart här i 2 veckor :O nu kan tiden ta och lugna sig lite tycker jag.
Kan också meddela att jag har matteprov, fysikprov, växt och djurlivs inlämning, projekt och företagande prov och raport, etologi prov, teater ( på dramat ), polis arbete, engelska arbete.. KVAR INNAN LOVET, jissssusss! bless me.

hejs så länge
/A

Inga kommentarer: