fredag 19 december 2008

Ett hjärta kan gå i tusen bitar

LOOooovvv nuu ! :) så skönt. Hoppas alla ni där ute får det jättejätte bra.
Dagen har varit kul =) eller i skolan var det kul , och sen var ja på stan me zuperznällazilverzara ;) det var oxå skoj. Fast alltid när ja kommer hem så sjunker typ
mitt humör:S tror det är för att ja börjar tänka så mycket då.. på onödiga saker och dock på min trötthet, eftersom jag är på g hela tiden i skolan o springer runt hela tiden ;P
Snart kommer dock Alle och ska bo här me mig i en vecka, det kommer va så underbart, då kommer ja ju inte tänka tråkiga saker!

Och så måste jag va me Emma väääännen nån dag! Saknar dig så grymt mkt! Eller det är många jag saknar men mest dig.

Nämen hade!:)<3

/A

1 kommentar:

Emma Nilsson sa...

saknar dig ocks¨å jätte mkt vännen <33