onsdag 22 oktober 2008

"vi måste lyssna på det ordlösa"

Min mamma ser allt! Hon ser jävlat allt med mig, om jag är trött , glad , ledsen , besviken , har ätit glass , köpt ngt... Ja hon kan läsa mig som en öppen bok! Och det är ganska skönt ibland.. hon tröstar mig ibland, fast än jag inte har sagt något, men hon ser bara det.. att det behövs! Det är rätt coolt har jag insett, även om det är lite irriterande ibland, så är det skönt att ha någon sånn person också.

Aja nog om detta. Har ridit 2 hästar på jobbet idag och så Goofy som var jättejättejätte döktig, så jag har liiite ont i arslet, men är allmänt nöjd me dagen och så trött nu då då jag kommer hem som vanligt ;)
På freeedag far jag juuuu!! till fjollträsk ;) höhö ska bli skoj och sen till TEneriffaaaa, my second home ;) åååh så underbart skönt det ska bli ( vet att ni är avis ) (Y)

take care:)
<3
/A

1 kommentar: