söndag 19 oktober 2008

lista

Lovar du att vara ärlig? skall göra mitt bästa
Du heter: agatha
Smeknamn: aggan
Låt just nu: womanizer, haha skratta inte
Om du röker: klart jag inte röker
Beroende av: mycket har jag insett
Favoritkaraktär(er) i bok: ior
Vem behöver du mest just nu?: alla vet vem jag behöver ;)
Vad tror folk om dig?: aningen puckad
Vad får du oftast komplimanger för? vet inte ;P
Vad säger du för att imponera på någon? sysslar inte me sånt (Y)
Hur imponerar man på dig?: beror ju på från person till person
Brukar du skratta för dig själv?: att jag då brukar
Vilken är din favoritmålning?: har ingen sådan
Vart bor du?: men piteeeeeeeeeee¨<3
Trivs du där?: absolutly
Äger du några converse?: joo
Festar du mycket?: ne inte mycket :) men när det väl blir så blir det kan jag säga
Sprit, cider, vin eller öl?: sprit ffs
Brukar du bli för full?: på gränsen
Vad har du för mobil operatör?: telia
Är du allergisk mot något?: pollen ibland!
Har du haft sex idag?: ne:P
Nästa mål i ditt liv: bli brun på teneriffis
Hur svarar du i mobilen?: halååå oftast
Vem ringde du senast?: mamma
Vad sa den du senast pratade med: jag är klar
Antal sömntimmar inatt: 5 typ!
Tycker du om din pappa?: jo ;P hurså?
Brukar du komma i tid till skolan?: om ja inte missar bussfan så!
När mår du bra?: då jag mår bra
När blev du fotad senast?: vet inte :o
Hur känner du dig nu?: blandat ;)
Vanligaste färg på dina kläder?: svart vitt grått kke:P
Vad tycker du om fötter?: haha?
Är du smart?: ibland är jag vääääääääääääldigt smart
Är du aktiv i skolan?: försöker , är lite segt på sistonde :/
Vad saknar du?: saknar min alle;)
Hade du en bra kväll igår?: joooodååååå
Favorit dryck på morgonen?: te kanske! eller juice
När brukar du gå och lägga dig?: försöker så tidigt som möjligt på vardagar!
Är du blyg?: oftast inte
Sysslar du med någon idrott?: tennis, ridning
Vill du hellre ha mail än brev?: nja spelar inte så stor roll
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: jaaa:D
Hur mycket krävs det för att du ska bli full?: ibland en halv cola XD haha ,ne ganska mycket faktiskt
Har du spytt offentligt: joooo, haha påminn mig inte
Vad är det pinsammaste du har gjort på fyllan?: pratat me folk ( som ja inte ska prata me ) om sakar som ja inte ska prata om.
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag?: vara allmänt cool
Använder du stjärnor eller kajal?: nö
Vem/vilka har betytt mest i ditt liv: många
Är du nöjd med ditt liv?: ohja
Om inte, vad vill du ändra på?: inte så mkt
Kategoriserar du dig själv i någon speciell stil: nä:P
Är du bortskämd?: tydligen haha
Vad gör du i morgon: är på apu :S

1 kommentar:

Emma Nilsson sa...

hahahahaha jaa du super som en riktig pitebo ;) bara sprit och inge fjoll ;)