fredag 10 oktober 2008

forts. på fraajday

Å herrefan vilken ridtur jag och celle hade idagXP haha vi måste ha sett ut som några totala puckon.. hahaha. för det första red vi runt på elljusspåret ( tack godegud att vi inte stötte på något motionerare för då hade det människan varit ganska så översprungen av våra gaaalna hästar ) skulle galoppa lite lungt me goofsis men det gick inte så bra då citrus trog till me världens travartrav då fick goofy DAMP och började studsa runt och ja satt bara där o garvade me stort G ( som jag också gjorde då gabbi började hicka på fysiklektionen idag, jag försökte ALLT , typ bita mig i tungan men de gick inte att sluta ) XD hahah. Men iaf.. Våra ridturer är ALDRIG normala, detta har vi upplevt: en hel bil proppfull me kineser mitt ute i skogen (blev skiträdd), en indian, en renflock, rådjursflock m.m !! och så måste jag bara berätta att celles finger fick utlösning när hon stoppade in den i en morot XD HAHAHA, eller så kan man säga att hon skärde sig på en morot och började blöda, fast ja vet inte vilket som låter bättre.
OJojoj, tycker synd om människor som måste vistas med mig på fredagar..
NÄ nu ska ja avreagera i duschen hahahahha. HADE BÄST , PUUUUUUUUUUSSSSSSSS
/A

ps. imorgon är min icke-svära dag (Y)

Inga kommentarer: