torsdag 21 augusti 2008

Godmorgon !
Vaknade nyss ( för andra gången ) av en dröm :/ omg säger ja bara. fan! hehe. Aja, läste nyss mitt horoskop i Vr.. stämde rätt bra konstigt nog;

"du har på sätt och vis hamnat mellan två olika faser. Sommarens nöjen är över men höstens allvar har inte riktigt börjat än. Om du inte själv tar initiativet till någonting så blir dessa veckor förmodligen vardagliga, enformiga och helt enkelt händelselösa. Försök hitta något att satsa på"

Ungefär så lät det.. och det är det jag inte har gjort, satsat på något ;P Men snart är det ny skola, nya träningar, ny termin, nya tag, allt blir nytt och om jag ska vara ärlig känner jag mig grymt taggad (y)
Idag ska jag vara me Sara! min oldie friend , som jag inte har varit meläääänge. Sist träffade jag henne på pdol , ack väldigt instabil. haha. jag var inte heller så stabil. men schhhhhh!
Sedan blir det säkerligen att fara till Goofy! Det var det.


Pusssciaaao<3>

Inga kommentarer: